Актулізація даних в Реєстрі територіальної громади

Дата: 22.02.2024 10:51
Кількість переглядів: 69

Фото без опису

Реєстр територіальної громади — що це таке?

Реєстр територіальної громади (РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.

Переваги внесення даних до РТГ

Часто для отримання тієї чи іншої послуги, потрібно отримати паперовий документ про підтвердження місця реєстрації за певною адресою. Мешканці, актуальні дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок, отримати через застосунок «ДІЯ»  витяг місця реєстрації з актуальними даними, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги. За умови ефективного налагодження обміном інформації в РТГ вдасться скоротити час подачі документів, зменшити їх кількість та кількість процедурних дій, підвищити якість надання адміністративних послуг.

Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно. 

Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, Центр надання адміністративних послуг вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.

Чому рекомендуємо звернутись до відділу ЦНАП!

 Є чималий відсоток мешканців громади, дані яких знінились, але в Реєстрі громадянами не поновлено: наприклад, змінилось прізвище у зв’язку з одруженням, змінено паспорт громадянина України.

Адміністраторами відділу  ЦНАП  Велицької сільської ради проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.

Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям Велицької територіальної громади, рекомендуємо звернутися до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Велицької сільської ради, з метою уточнення:

–чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;

–чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;

–внести в базу даних неповнолітніх.

Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.

При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:

-паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);

-ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);

-свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);

-правовстановлюючі документи на житло;

-будинкова книга (за наявності);

-свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища)

 Просимо звертатися за адресою: с.Велицьк , вул. Перемоги ,88


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Якої інформації Ви хочете бачити на сайті більше?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень